Event

I denne gruppe arbejder vi med at planlægge de stævner vi afholder i Herning. Vi har stor mulighed for at være en del af beslutningerne om hvordan stævnerne bliver udformet

Vi samarbejder med sekretariatboblen, klubcheffen, stævneværterne, speakerne mm.
Der er opgaver som lægger i planlægningen af stævnerne, men der er også opgaver af mere praktisk karakter, som finder sted i forbindelse med vores stævner. Opgaverne kan deles op i nedenstående områder.

- Planlægning og koordinering af overnatning på skolerne.
- Planlægning og koordinering af mad til weekendstævnerne, hvor vi bespiser 200-300 svømmere hen over en weekend.
- Vi er med i planlægningen af opsætning inde i svømmehallen. Her hjælper vi med forskelligt praktisk arbejde.


Hvem er vi ?

Denne boble er stor og der er rigtig mange indvolveret i de opgaver vi arbejder med.

I forhold til planlægningen af stævnere er vi:

- Mad + div: Fatima Thygesen Andersen. Mor til Sander på HSK 1 og Tristan på HSK 2
- Mad + div: Camilla Clemmensen. Mor til Ellen og Esther på HSK 3
- Overnatning: Marieke Loeven, mor til Carlijn på HSK 1
- Opsætning lyd: Alex Loeven, far til Carlijn på HSK 1
- Opsætning almen: Allan Andersen, far til Kristian på HSK 1
- Opsætning strøm, lys mm: Morten Møller, far til Maya på HSK 3
- Opsætning netværk: Morten Gotfredsen, far til Felix og Alexander på efterskole holdet
- Mad: Marianne Nordgaard, mor til Gustav på HSK 1

Vores partner­skaber

Herning
Svømmeklub

Brændgårdvej 20
7400 Herning
© Herning Svømmeklub
CVR 28565011